WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

maandag 9 januari 2012

Wintertafel

Het afgelopen weekend heb ik mijn kerststal, kerstboom en de rest van de kerstversiering weer opgeruimd, altijd met een beetje weemoedig gevoel ... Aangezien het officieel alweer winter is, heb ik mijn wintertafel weer ingericht. Zo ziet hij er overdag uit:



En 's avonds vind ik hem nog net iets sfeervoller:



Koning en Koningin Winter zijn allebei eigen ontwerpen. De sneeuwvlokjes in de boom zijn van Mieke Stender.

8 opmerkingen:

  1. 's Avonds heb je een heel ander sfeertje he, maar overdag is het ook een mooi stel hoor. Mooi met de kristallen op hun kroon.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah mooi, de boom heb ik er ook staan, geeft iets extra's aan de tafel he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er ook deze keer weer prachtig uit Barbara!

    Lieve groetjes,
    Melanie
    Ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heeft het met de lichtjes aan veel sfeer.
    Ziet er erg leuk uit.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er erg gezellig en winters uit! Je hebt bij mij de give away gewonnen. Gefeliciteerd!

    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zou denk ik om voor het volgende jaar 'De drie kondigen uit te beelden, in het zwart,rood en geel.Bert Pulles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Wat ziet het er mooi uit. Kun je me vertellen waar ik een patroon van de boom kan vinden, of kant en klaar kan kopen? Ik krijg hier echt inspiratie van, bedankt.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara