WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 12 september 2014

Zonnebloemen

Zon en zaadje, licht en water,
groeien, groeien, groeien maar.
Zon en zaadje, licht en water,
zonnebloem, nu ben je klaar!




De zonnebloemen in mijn tuin willen dit jaar niet echt groeien, maar gisteren zag ik dat ze toch eindelijk bloeiden. Ze zijn niet zo hoog geworden als ik had gehoopt. En ervan plukken voor op de seizoenentafel gaat ook niet lukken, ben ik bang.



Ik maakte daarom maar een exemplaar van vilt. 'Zonnebloem met bladkind en bijtjes' van Atelier Pippilotta.



Op mijn seizoenentafel zette ik een vaas met gekochte zonnebloemen op een mooie, zonnige gele lap. (Op de foto lijkt hij wat bleek, maar in het echt is hij veel mooier!)

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zonnebloemen tafel heb je gemaakt.
    Mijn tuin staat vol met zonnebloemen, ik vind ze zo mooi en de vogels eten ze straks helemaal leeg.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig een seizoentafel, daarom ben ik ook zo blij dat ik in Nederland woon. Ik moet er niet aan denken dat het altijd mooi weer zou zijn. Elk seizoen heeft zijn mooie kanten. Veel plezier met het tweede jaar van de opleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit is ook leuk, zeg!

    Groetjes,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zonnebloemen zijn prachtig. Hier krijgen de kindjes die naar de eerste klas gaan ook een mooie zonnebloem, een heel speciaal moment :) (er pronkt er hier nu eentje op de vensterbank)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara