WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

zondag 16 januari 2011

Sneeuwklokjestafel



Omdat het nog een tijdje duurt voor ik Moeder Aarde en haar wortelkindertjes weer op mijn seizoenentafel ga zetten, heb ik tot die tijd een klein sneeuwkloktafereeltje op mijn vensterbank staan. Met ontwerpjes van Inspiree, Mieke Stender, De Witte Engel en mijzelf. En met een bakje met échte sneeuwklokjes, tussen het mos.

11 opmerkingen:

  1. Heel erg lief.
    Ik vind sneeuwklokjes zo mooi.
    Teer en dus kwetsbaar.
    Groetjes en een fijne zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het toch lieflijke bloemetjes. Ik vind je tafereel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na het zonnetje van vandaag krijg ik ook weer de lente kriebels te pakken! Wat een leuk stukje vensterbank heb je gemaakt! lief zijn de sneeuwvlokjes! Teken dat we weer de ''goede'' kant op gaan!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de Drie Koningen nog staan en wil nog aan de wintertafel?! Oeps, ben ik al te laat?
    Je wordt wel vrolijk van die sneeuwklokjes!!!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Ik had er laatst ook zo'n zin in, toen ik de eerste sneeuwklokjes in de tuin ontdekte. Nu ja, alles op z'n tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel mooi uit! Fijn hè, dat eerste voorzichtige teken van de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er weer super uit!!! Lijkt leuk zo op je vensterbank!
    Is dat een gedroogde hortensia bloem in dat vaasje? Lijkt nu net een boompje!

    Liefs Angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig! Ik heb er laatst ook wat geknutseld voor een kadopakket, erg leuk om te maken!
    Leuk tafereeltje ook.

    Groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Barbara, Leuk hoor je sneeuwklokjes zo bij elkaar. Ik ben ook zo gek op sneeuwklokjes.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig die sneeuwklokjestafel, hopelijk volgt de natuur ons hart een beetje want hier zijn nog geen sneeuwklokjes te bekennen in de tuin. Er komt al wel wat piepen maar ik geloof dat het krokussen gaan worden. Groetjes, Suzy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi. Nu maar wachten op de echte klokjes. Is altijd een erg mooi gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara