WARM WELKOM OP MIJN WEBLOG!

Wat leuk dat je de weg naar mijn weblog hebt gevonden! Op mijn weblog vind je de seizoentafel- en knuffelpopjes, de kabouters en de engelen die ik in mijn poppenatelier maak. Ook vind je hier een pagina 'Handwerken op de basisschool', waar leerkrachten een lesplan voor handwerken in groep 1 tot en met 8 kunnen vinden.

Let op: deze weblog werk ik niet meer bij!

UITVERKOOP: kijk snel op mijn pagina Te koop / for sale!

vrijdag 22 november 2013

Sinterklaas op de seizoenentafel(s)

O, kom er eens kijken ...



Toen de kinderen afgelopen maandag de klas in kwamen, trok de seizoenentafel met het grote Pakjeshuis meteen hun aandacht! Ze moesten er allemaal even bij kijken en ook de ouders deden gezellig mee. En de verhalen kwamen ook meteen: "Die zit in de schoorsteen!" en "Dat meisje is de paardenpiet". Het was een hoop werk, maar wat een eer heb je op zo'n moment van je werk, zeg!



Thuis mag het nu allemaal wat eenvoudiger: mijn kinderen zijn inmiddels 13 en 16, dus die zijn niet meer zo met Sinterklaas bezig! Maar een klein hoekje op de vensterbank zorgt nu toch voor een beetje van die bijzondere Sinterklaassfeer in huis ...

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk als het pietenhuis zo in de smaak valt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt prachtig geworden, zowel het 'simpele' hoekje als dat pietenpakhuis. Ik kan begrijpen dat zowel de kindjes als ouders meteen gingen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Pietenpakhuis heb je gemaakt, en ik kan me voorstellen dat de kinderen en ouders hier blij mee waren.
    Je hoekje thuis is mooi in z'n eenvoud.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat de kinderen en ouders zo enthousiast reageerde,..het ziet er ook prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Dank je wel!

♥ Lieve groetjes, Barbara

Thanks for leaving a message!

♥ Love, Barbara